Aquesta activitat va dirigida a nens i nenes de P4 o P5, (però es pot treballar en qualsevol altre curs tenint en compte les característiques personals de cada nen) amb la qual es treballa l'àrea de coneixement del medi concretament les capacitats matemàtiques com l'associació i classificació, per tal que els nens/es pensin, creïn, elaborin explicacions i s'iniciïn en les habilitats matemàtiques bàsiques. També han de ser capaços de mostrar iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana i prendre consciència d'aquestes.
Els objectius plantejats per aquesta activitat són els següents:
- Associar, classificar cada residu al contenidor corresponent.
- Aplicar els coneixements del programa educatiu "Kid Pix" mitjançant una activitat.
- Prendre consciència de la importància del reciclatge.
Per realitzar aquesta activitat és necessari el programa "Kid Pix" i la fitxa "Els contenidors".
Els objectius plantejats per aquesta activitat són els següents:
- Associar, classificar cada residu al contenidor corresponent.
- Aplicar els coneixements del programa educatiu "Kid Pix" mitjançant una activitat.
- Prendre consciència de la importància del reciclatge.
Per realitzar aquesta activitat és necessari el programa "Kid Pix" i la fitxa "Els contenidors".
Per començar l'activitat, els presentarem la fitxa explicant-els-hi que un veí del poble no ha classificat la brossa i hem d'ajudar als escombriaires. Per poder ajudar-los hem d'encerclar la imatge amb el color del contenidor al qual va. Per facilitar la feina dels alumnes, els contenidors estaran encerclats amb el color corresponent. La resolució d'aquesta seria la següent:
Activitat elaborada per: Mabel Agüera, MªCruz garzón, Cristina Gómez, Natalia Martín i Maica Moreno.
Crec que és una bona activitat per treballar amb els nens i nenes a l'aula, encara que les opcions que ens aporta el Kid Pix són moltes i es podrien estudiar diferents activitats atractives per realitzar.
ResponElimina